28 paź 2014

Feel the magic in the air.

Czeeeeść! ♥ Na termometrach z dnia na dzień coraz to niższa temperatura. Dzisiaj rano spoglądając za okno zobaczyłam skuty przymrozkiem krajobraz. Najwyższa pora przerzucić się na zimową kurtkę i buty. Mnie od kilku dni męczy dość mocne przeziębienie, dlatego jutro dla pewności pojadę do lekarza. Mamy koniec października, a ja już nie mam sił, aby chodzić do szkoły. Tym bardziej, że w czwartek mamy pierwszy próbny test z j.polskiego. Sama nie wiem czy pójdę, zobaczymy jak będę się czuła, ale z drugiej strony chciałabym się sprawdzić jak by mi poszło. Dzisiaj były w naszym gimnazjum zawody w hokeja, no dziewczyny gratuluję - 2 miejsce :D Wróciłam do domku 2 godziny wcześniej, bo źle się czułam i pan mnie zwolnił, ale to i tak są dodatkowe zajęcia z angielskiego (Youngster), a zostaję po to, aby mieć wyższą ocenę na świadectwie i więcej punktów na egzaminie. Tak wiem piszę co mi przyjdzie na myśl, ale naprawdę nie mam sił, aby napisać coś lepszego. :) Miłego dnia :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)