31 paź 2014

My school - tag

Cześć! :D Zleciał październik, minie listopad i będą święta. Tak rozmarzyłam się, ale potrzebuję dłuższego odpoczynku. Ciągła rutyna powoli mnie dołuje. Wracam do domu 15-16, a kiedy chwilę odpocznę jest już 17-18 i trzeba siadać do lekcji. Tak wygląda moja codzienność. Dziś bardziej luźniejszy post, w formie tagu. Zapraszam :)

1. O której wstajesz do szkoły?
Budzik mam ustawiony czasami na 6:20, a czasem na 5:50. Wcześniej wstaję tylko wtedy kiedy idę do szkoły w rozpuszczonych włosach i muszę je wyprostować, a z moimi włosami trochę czasu zejdzie. 
2. Ulubiony nauczyciel?
Hmm, p. Katechetka :)
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Jak na razie idzie mi całkiem dobrze chemia, biologia i j. angielski :)
4. Plecak, torba czy tornister?
Zawsze nosiłam i noszę plecak. Jest o wiele wygodniejszy od torby, a co ważniejsze ma więcej miejsca :)
5. Czy malujesz się do szkoły?
Tak, ale tylko tuszem i podkładem :)
6. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie, chyba tylko raz zdarzyło mi się ubrać spódnicę :)
7. Czy w zeszłym roku miałaś świadectwo z paskiem?
Nie, ale teraz będę się o niego starała :)
8. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, zawsze nosiłam jedzenie. Zazwyczaj już po 2-3 lekcji jestem głodna, a mając 7-8 lekcji nie wytrzymałabym bez jedzenia :)
9. Przedmiot z którego jesteś słaba, źle ci idzie?
Może nie tyle, że mi źle idzie, ale mogłabym mieć lepsze oceny z fizyki.         
10. Do szkoły jeździsz samochodem, autobusem czy może chodzisz pieszo?
Do szkoły mam ok. 10km, więc dowozi nas autobus.
11. Zmieniasz buty w szkole?
Tak, już zaczęłam zmieniać. W lecie nie, ale jesień-zima muszę.
12. Czy lubisz ćwiczyć na w-f?
Zależy co robimy. Jak gramy w siatkówkę to tak, ale jak jest np. hokej czy kosz to nie za bardzo mi się chce grać, ale gram :)
13. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Jak przyjdzie jakiś moment to nie raz się i zdarzyło zatęsknić :)
14. Jak czujesz się w swojej szkole?
Dobrze :)
15. Czy macie w szkole jakieś dziwne zasady/zakazy?
Są pewne zasady, np. nie wolno nam ubierać spodenek nie krótszych niż przed kolano lub koszulek, tak aby odsłaniały ramiona :) No nie wolno na pewno malować paznokci i robić zbyt mocnego makijażu. 

5 komentarzy:

  1. Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo jak ty :)

    Mam do Ciebie prośbę, nie wiem ile takich dostajesz, ale bardzo mi zależy na tym i chciałabym zapytać czy mogłabyś poklikać u mnie w linki od Sheinside?

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html#comment-form

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag.
    Ja nie lubię siatkówki.
    A hokej i koszykówkę uwielbiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne zakazy w szkole, ogólnie fajny tag jak i również ciekawe odpowiedzi :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie tagi ;) Ja zdecydowanie nie przepadam za wf'em !

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)