25 paź 2014

Weekend!

Hej! hej!
Odrobina czasu pozwoliła mi spokojnie usiąść, otworzyć bloggera i napisać dla Was te kilka zdań. Cały tydzień jest dla mnie życiem w biegu. 7 czy 8 lekcji daje się mocno odczuć, przez co chodzę zmęczona i niewyspana. Nauczycielka od polskiego zapowiedziała nam jeszcze w tym miesiącu próbny egzamin. Ciągle nam mówią już o grudniu, kiedy 3 klasy będą pisały swój pierwszy próbny test. Brakuje mi czasu. Cały czas muszę coś poprawiać, aby wyciągnąć jak najlepsze oceny na semestr. Jedynym dniem kiedy mogłam odpocząć był czwartek. Brak lekcji. Wyjazd na lodowisko. Było świetnie, ale był to ostatni wyjazd trzecich klas przez egzaminem. Całe pół roku siedzieć w murach szkoły i zdobywać nową wiedzę. Wykończę się. Wiem, strasznie marudzę, ale chciałam gdzieś to wyrzucić z siebie. Może macie pomysły na posty? Mnie niestety dopadła choroba i kaszlę niemiłosiernie, co utrudnia mi normalne funkcjonowanie. Dni coraz zimniejsze, coraz krótsze, co jest skutkiem, że szybko się robi ciemno. A rano kiedy wstaję i patrzę za okno, to mam wrażenie, że jest noc. Zegnam was tymi moimi przemyśleniami i uciekam do dalszego zakuwania. ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)