17 paź 2014

zaczynam od nowa

Hej, hej! :)
Wracam do Was już chyba po raz setny, aktualizując kolejny raz bloga, aby mieć choć najmniejszy z Wami kontakt. Co się u mnie działo od jakiś 3 miesięcy? Rozpoczęłam kolejny rok nauki, już w 3 gimnazjum. Wiadomo to najbardziej męczący czas dla gimnazjalisty. Nawał nauki, sprawdziany, kartkówki, masa zadań domowych, co jakiś próbne testy, a już w kwietniu ten oficjalny, który zaważy nad naszą dalszą edukacją. Do kwietnia niby jeszcze dużo czasu, ale już od samego początku trzeba się mocno przyłożyć. Jeśli mnie nie pamiętacie, a wiem, że jest tak na pewno, napiszę o sobie kilka słów. Jestem Sylwia i mam 15 lat, pochodzę ze wsi w południowo-wschodniej części Polski. Lubię czytać książki i oglądać filmy. Teraz na książki nie mam za bardzo czasu, czego mi brakuje. Blog jest chyba siódmym albo ósmych pamiętnikiem, który za każdym razem zaczynam pisać inaczej. Nie posiadam lustrzanki, a moja cyfrówka i telefon mają okropną jakość, więc nie zrażajcie się brakiem zdjęć. Być może czasami pojawi się jakieś zdjęcie, ale nic nie obiecuję. Uprzedzam, że nie zależy mi na duużej ilości obserwatorów i milionach wyświetleń, dlatego obserwujecie i czytacie mojego bloga z własnej woli. Nie toleruję obserwacji za obserwację, komentarza za komentarz. Każdy blog odwiedzam dobrowolnie, tego samego nie wymagam od was. Posty będę publikowała 2-3 razy w tygodniu, kiedy tylko będę miała chwilkę czasu i pomysł, aby do Was napisać. Jeśli macie jakieś sugestie, chcecie abym o czymś najczęściej pisała, napiszcie w komentarzu lub w zakładce "SUGESTIE", a na pewno je wykorzystam. Wiecie już o mnie co nie co, więc kończę i do następnego! :)

3 komentarze:

  1. Czasami zmiany są nam potrzebne :) Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. to powodzenia, dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo:)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)