13 lis 2014

About my hair...

Hej, hej :) Jak się czujecie ze świadomością, że jutro ostatni dzień do szkoły i znowu weekend? Ja wprost umieram z radości :) Dzisiejszy dzień był dosyć męczący, szczególnie, że pod koniec listopada są zawody w koszykówkę i na wf-ie ciągle w nią gramy. Według mnie to najgorszy sport, jaki ktoś mógł wymyślić. Ale dzisiaj nie o narzekaniu. Pomyślałam, że może napiszę post o moich włosach, abyście dowiedzieli się co nie co o nich.

❀ Co ile dni myjesz włosy?‎ 
Włosy myję 3 razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i sobotę. :)

❀ Jaką firmę do pielęgnacji włosów polecasz?
Nie testowałam produktów ze wszystkich firm, ale odżywki z Ziaji są według mnie bardzo dobre :)
 
❀ Jaka jest największa wada w długich włosach?
Oj puszą się, nawet jak je wyprostuję to po chwili i tak się puszą. Dlatego, że ja z natury mam podatne włosy i one są takie trochę falowane i puszyste :D

 Jak dbasz o włosy?
Nie dbam o nie szczególnie, ale jak niedługo je po raz setny podetnę, muszę się zabrać za pielęgnację. na razie tylko nałożę odżywkę i tyle :D
 
❀ Używasz odżywek? Jak tak, to jakich? 
Tak jak pisałam wyżej, że według mnie dobre są te z Ziaji, więc póki jeszcze je mam to je stosuję :)
 
❀ Podcinasz końcówki u fryzjera? Co ile?
Czasami podcinam końcówki, a czasami je więcej podetnę. Staram się chodzić do fryzjera co 3-4 miesiące :)
 
To tyle na temat moich włosów, ale jeśli macie pytania piszcie niżej :) Co używacie do pielęgnacji swoich włosów?
 
 

10 komentarzy:

  1. Ja używam szamponu i odżywki od Eveline, dodatkowo na włosy nakładam olejek arganowy, który działa cuda :)


    Zapraszam na swojego bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam ostatnio zapuszczać włosy. Ale niestety są w okropnym stanie, wiele razy je rozjaśniałam i farbowałam. Aktualnie jestem na etapie szukania jakichś specyfików, odżywek, masek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nakładam odżywkę, jednak moje włosy są strasznie 'puszyste' i to mnie najbardziej irytuje..
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! ♥
    Zapraszam do mnie:) -----> http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tylko odżywki i szamponu. Ostatnio podcięłam włosy, i teraz są zdecydowanie za krótkie;/

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie muszę się wybrać do fryzjera bo mam strasznie poniszczone końcówki :(
    ja dopiero nie dawno zaczęłam stosować wileu kosmetyków do pielęgnacji włosów..
    używam szamponu (haha) odżywki do spłukiwania i na końcówki również innej odżywki do spłukiwania oraz olejku arganowego :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raz w tygodniu używam maski do włosów, którą uwielbiam :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)