7 lis 2014

Długi weekend

Cześć, cześć! Być może nie pisałam aż tydzień, ale wracając codziennie o 15-16, muszę siadać do lekcji i nie mam za bardzo czasu, aby coś tutaj napisać. Jednak dzisiaj ostatni dzień, na 3 lekcji była akademia, nudna bo nudna, chyba najnudniejsza ze wszystkich, ale dzień mija dobrze. Przed nami aż 4 dni odpoczynku. Nauczyciele i tak postarali się, aby się nam przypadkiem nie nudziło i pozadawali trochę zadań. No bo przecież mi nic innego w domu nie robimy tylko siedzimy nad książkami -_- Jak zwykle narzekam, ale bloga  traktuję jako miejsce, gdzie mogę się wyżalić, napisać co u mnie itp. Jeśli macie jakieś propozycje co do postów, to bardzo bym prosiła, abyście napisali je w komentarzach :D

3 komentarze:

  1. Codziennie wracam ok. 16 więc wiem co czujesz.
    Blog to miejsce w którym piszesz co czujesz, to dobry sposób na odreagowanie :)
    Wuu.. jestem pierwsza :)
    Możesz dodać coś o ulubionych fryzurach albo co sądzisz o typach ludzi !
    Mogę prosić o jeden komentarz tutaj pod filmikiem ;)

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2014/09/tag-kto.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem co czujesz ja wracam do domu prawie zawsze o 16
    Wspólna obserwacja ja już mam nadzieję że ty też zaobserwujesz mój blog
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)