17 lis 2014

People Help The People

Każdego dnia idąc do pracy, szkoły spotykamy masę ludzi, którzy potrzebują pomocy, a my niekoniecznie to widzimy. Mijamy takie osoby jak najszybciej, bo nie chcemy, aby otoczenie na nas dziwnie patrzyło. Pomyślmy jak czują się Ci ludzie, którzy nie raz siedzą na ulicy z puszką w ręce, a kiedyś może ktoś z nas ich zastąpi. Obojętność w XX1 wieku dotyczy już prawie każdego. Piękne jest to kiedy wolontariusze organizują zbiórki na rzecz tych właśnie osób. Bogatym ludziom nawet 2 złoty szkoda wrzucić, rozumiem, że może nie każdy może wrzucić, ale teraz mówię o osobach, które mają górę kasy, ale i tak wolą to wydać na głupoty.


Nie będę rozpisywała się na tysiąc słów, bo każdy może mieć inne zdanie, a ja swoje wyraziłam w kilku zdaniach :)



 Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Uważacie podobnie jak ja? :)

5 komentarzy:

  1. ten obrazek jest cudny...♥//masz rację

    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡
    BLOG- ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze staram sie pomagać ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomagam zwierzętom :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja staram się pomagać.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)