21 lis 2014

Tag: Powrót do przeszłości

Zakładając bloga nie dodawałam postu z faktami, abyście się cokolwiek o mnie dowiedzieli. Dlatego doszłam do wniosku, że rozwiązaniem tamtej sprawy będzie tag: powrót do przyszłości, zapraszam! :)

1. W którym roku się urodziłaś?
Urodziłam się w 1999r., więc mam 15 lat :)
2. Czy masz jakieś zdjęcia z dzieciństwa? Jeśli tak, to pokaż. 

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Dużo ich było, ale wymienię te, które pamiętam: Muminki, Gumisie, Tabaluga, Smerfy, Bob Budowniczy, Fifi Niezapominajka, Domisie, Bracia Koala, Krecik :)

4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się te marzenia?
Moje marzenia w dzieciństwie co chwilę ulegały zmianie. Jednego dnia chciałam być piosenkarką, drugiego aktorką,a jeszcze innego dnia modelką. Zmieniły się bardzo, bo z wcześniej wymienionymi zawodami nie chcę mieć do czynienia. Dokładnie nie wiem kim chcę zostać, ale mam już wybrany profil w szkole, więc na pewno coś z nim związanego :)

5. Pokaż jakieś nagranie jak byłaś mała.
Nie mam żadnych filmików z tamtych czasów ;c
6. Jaka była Twoja ulubiona zabawka?
Lalka Barbie lub jakieś pojedyncze figurki i misie :)

7. Opowiedz jakąś straszną historię z dzieciństwa.
Miałam wtedy z 6/7 lat i poszłam do łazienki w szpitalu, no to się zamknęłam i później wyjść nie mogłam, bo zamek się zaciął i krzyczałam na cały szpital, ale i tak mnie nikt nie słyszał. Ale potem jakoś wyszłam, tylko nie pamiętam jak :)

8. Jakie miałaś stroje na karnawał?
(jedyne jakie mam)

9. Ulubione piosenki z dzieciństwa.
Chodziłam i śpiewałam: Zuzia lalka nieduża, różne piosenki z bajek, jedzie pociąg z daleka, wlazł kotek na płotek i wiele innych :)

10. Opowiedz jakąś śmieszną historię z dzieciństwa.
Jeździłam na rolkach i chciałam zrobić taki obrót, no ale chyba za bardzo mną rzuciło i wywróciłam się i zdarłam kolana. Tak chciałam się popisać :)

11. Jak się zmienił świat od czasu dzieciństwa?
Przestałam wierzyć, że duchy istnieją. Może było jeszcze kilka faktów, ale nie pamiętam ich już :)
(zdjęcia robione cyfrówką, która ma okropną jakość ;/)

Jeśli macie pomysły na posty, piszcie, a postaram się je zrealizować :)
 

4 komentarze:

  1. SUper post :) Chyba każde dziecko chce być piosenkarką i modelką :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? - ja już, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie czasem się przenieść w czas swojego dzieciństwa. Wtedy wszystko było tak beztroskie *_*
    Obserwuję :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super tag:) może byś pokazała swój pokój czyli post pt. "room tour"!

    Pozdrawiamy!
    ♡ NASZ BLOG- KLIKNIJ ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. aww :*
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)