28 lis 2014

Tag: TMI

Hej, hej :) Post dodaję z opóźnieniem, ale postaram się wrócić do regularnego pisania :) Tymczasem zapraszam na tag! :D

1. Co masz na sobie ?
Mam na sobie bluzę i rurki :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Co jakiś moment podoba mi się jakiś chłopak i nie raz był taki do którego coś czułam, więc tak :D

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Nie, z racji tego, że nie miałam jeszcze chłopaka :)

4. Ile masz wzrostu ?
170-171 cm :D

5. Ile ważysz ?
Dawno się nie ważyłam, ale ok. 56-57kg :D

6. Jakieś tatuaże ?
Nie :D

7. Jakiś piercing ?
Jedna dziurka w prawym uchu i dwie w lewym :)

8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
Katniss i Peeta z Igrzysk Śmierci :)

9. Ulubiony program (serial) ?
Nie oglądam nic w telewizji, czasem się zdarzy, że tylko 'Szkołę' i 'M jak miłość'. Nastały takie czasy, że nic w tej telewizji nie ma ciekawego. Jedynie co słucham muzyki na EskaTV lub 4fun.tv :)

10. Ulubione zespoły ? 
Quebonafide, O.S.T.R, TaLLib, Grubson, Rozbójnik Alibaba i jeszcze kilka, ale tych muzyki mi się najbardziej podoba :)

11. Coś, czego Ci brakuje ? 
Kogoś bliskiego obok siebie, chociaż jednego dnia, aby nie było żadnego zadania, kartkówki, sprawdzianu ;c

12. Ulubiona piosenka ?
Wymienię kilka:
L.U.C ft. Irena Jarocka & Buka - Baśń o rozstaniu (official video)  
Liber i Basia Kurdej-Szatan DZIEŃ DOBRY, KOCHAM CIĘ 
Enej - Zbudujemy Dom (Official video)  
Donatan-Cleo "SZTORM"  
Rozbójnik Alibaba & Jan Borysewicz ft. Bezczel - Zakazany owoc 
Pawbeats ft. Quebonafide, Kasia Grzesiek - Euforia  
Rozbójnik Alibaba & Jan Borysewicz ft. Sobota - Uciec stąd  
GrubSon ft. Krzysztof Zalewski - Złota kula (official video) prod. Amateus  
Quebonafide - Ciernie ft. Deys (prod. Risk Zero)  
Quebonafide x Kuban x Kuba Knap - Żadnych Zmartwień (prod. ka-meal)  
  
13. Ile masz lat ?
14 :D

14. Znak zodiaku ?
Baran :)

15. Czego szukasz u partnera ?
Na razie nie szukam chłopaka, ale żeby miał to coś co mnie by zainteresowało :D

16. Ulubiony cytat ?
"I nie mam żadnych zmartwień, żadnych zmartwień" :D

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam ;d

18. Ulubiony kolor ?
Szary forever :D

19. Głośna muzyka czy cicha ?
W gimnazjum na dyskotece wiadomo, że głośna, ale na co dzień taka w sam raz, żeby ją było słychać :D

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Nigdzie, siadam przed komputerem i szukam jakiegoś filmu na pocieszenie :D

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10-20 min :D

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Do 40 min :D                   

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
Nie :)

24: TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
Oczy, uśmiech, włosy, styl, charakter :D

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Taki szpan, że ile oni to nie wypili i nie spalili fajek oraz stosunek do dziewczyn, myślą, że mogą mieć każdą, ale to tylko niektórzy tacy są :)

26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?
Ciekawość, czy sobie poradzę z  systematycznością i w ogóle :D

27. Czego sie boisz ? 
Pająków i wszystkich innych obrzydliwym owadów ;c

27. Czego sie boisz ? 
Gdzieś w tym tygodniu  kiedy czytałam smutne opowiadanie ;c

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ?
Powiedziałam to kiedyś do przyjaciółek, ale nigdy do chłopaka :)

30. Co oznacza Twój Blogspot name?
A little different - trochę inaczej :D

31. Ostatnia przeczytana książka ?
W całości przeczytałam 'Niezgodną' i 'Zbuntowaną', a 'Wierną' zaczęłam, ale mnie nie ciekawi i jej nie kończę :D

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Nie czytam teraz książki, aktualnie czytam opowiadania :D

33. Co ostatnio oglądałaś ?
Gwiazd naszych wina :D

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Z przyjaciółką w autobusie :D

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
Bardzo dobre, świetnie się dogadujemy :D

36. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?    
Tak :D

37. Ostatni uprawiany sport ?
Zdecydowanie siatkówka, ale ręczna też :D

38. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ?  
Pawbeats - Euforia

39. Ulubiony teks na podryw ?
Może nie tyle co ulubiony, ale który ostatnio słyszałam to: "masz może mapę, bo zgubiłem się w Twoich oczach" lub "masz ponton, bo utonąłem w Twoich oczach" :D

40. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z przyjaciółką :D

        

1 komentarz:

  1. super post ! ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje ?
    zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)