10 lis 2014

Typy ludzi, którzy mnie irytują

Czeeeść! :D Więc pierwszy dzień wolnego spędzam jak zwykle przed monitorem, ale co ja mogłabym innego robić? No właśnie, nic. Mam nadzieję, że chociaż Wy spędzacie ten czas jakoś aktywnie :) Zapraszam na post!


< CHAMSCY >
Pierwszy typ osobowości, który mnie najbardziej irytuje. No sorry bardzo, nie będę rozmawiała z kimś, kto ciągle odzywa się do mnie chamsko. Taki człowiek w moich oczach jest poniżej zera.

< DWULICOWI >
Najpierw rozmawia ze mną i słucha jak się mu zwierzam, a za chwilę pójdzie do kolegi/ koleżanki i za plecami obrobi mi za przeproszeniem dupę. No comment!

<FAŁSZYWI >
Udaje, że jest twoim przyjacielem/ przyjaciółką, a tak naprawdę nigdy nim/nią nie był/a. Powierzasz jemu/jej swoje tajemnice, a on/a później je perfidnie wykorzysta przeciwko Tobie. na tym świecie jest coraz więcej fałszywych ludzi!

To były 3 najbardziej irytujące mnie typy ludzi, które nie raz spotykam w swoim życiu. A jakie są Wasze najbardziej denerwujące charaktery? :)

6 komentarzy:

  1. Mam tak samo. Niestety w życiu bardzo często spotkamy takich właśnie ludzi ;/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spędzam dość często z moją koleżanką czas, a ona już mnie uważa za przyjaciółkę!. o co chodzi?. Jeszcze mówi do mnie czasami "chamsko" a potem mnie przeprasza.. LOL, albo rozgaduje rzeczy o mnie. ==/ super wpis! :*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nienawidzę chamskich osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest identyko ;D.A najbardziej chyba nie lubie osób które sa fałszywe ,no halo jak mi ktoś powie w twarz co o mnie sądzi to przynajmniej jeśli jest to trafne to mogę się zastanowić i coś zmienić.A jak ktoś gada z moimi plecami to robi się to nie dość że nie przyjemne to jeszcze zupełnie bez sensu. Takie obgadywanie dla samego obgadywania. No nie mówiąc już o tym że na różne sposoby co niektórzy sa fałszywi :/
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)