10 gru 2014

przed świętami...

Czołem wszystkim! :)
Pisząc w niedzielę posta, narzekałam, że zima nas nie rozpieszcza i nie ma ani gram śniegu. Jednak mnie posłuchałam, bo siedząc na lekcji w poniedziałek zobaczyłam za oknem padający śnieg. Choć prawie już stopniał, poczułam chwilowo tą świąteczną atmosferę. Tak samo martwiłam się wynikami z próbnego egzaminu i chyba słusznie. Z matematyki miałam tylko 8/29pkt, więc nawet 30% nie miałam(miałam tak mało punktów, ponieważ były 2 zadania, których nie mogliśmy zrobić, bo nie mieliśmy jeszcze tego tematu i nie znałam wzoru, a to jedno o uczniach z ułamkami było dla mnie zbyt trudne), z historii i wosu miałam 20/31, więc tu było lepiej, natomiast podstawowy angielski napisałam na 20 pkt, więc 50%, obawiam się tylko jak mi poszedł rozszerzony ;/ Czekam jeszcze na wyniki z j. polskiego. Z przyrodniczych to z fizyki miałam 3/8pkt, z chemii naliczyłam 6/8, ale tu coś mówiła, że nam odejmie za zad. którego jeszcze nie mieliśmy. Biologii i geografii nam jeszcze nie omawiali. Teraz zaczyna się walka o jak najlepsze oceny przed świętami, a mnie to już wykańcza. Post bez ładu, ale ostatnio coś nie mam pomysłów ;c

3 komentarze:

  1. Kocham tą piosenkę.. :3
    All i want for Christmas is youuuuuuuuuuuuuuuu! Youuuuuuuuuu baybe.. Hahahah :)
    Wczułam się w rytm.. ^^
    Fantastyczny post,
    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona piosenka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania. Przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę :)